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SaaS helpdesk|ServiceDesk Plus [iPad]

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Zoho Corporationのビジネスアプリ

「SaaS helpdesk|ServiceDesk Plus」は、Zoho Corporationが配信するビジネスアプリです。

ビジネス

このアプリの話題とニュース

  • 新バージョン7.4.2が配信開始。新機能や改善アップデートがされています。(4/1)


  • 2012年2月10日(金)にiPhoneとiPad両対応のユニバーサルアプリとしてリリース!


最新更新情報

version7.4.2が、2024年4月1日(月)にリリース

1. This version supports dynamic criteria for lookup fields in Request and Asset forms.
2. General bug fixes and performance improvements.

使い方や遊び方

ServiceDesk Plus Cloud for iOS enables you to access your IT service desk and perform a host of activities from your mobile phone. Now you can provide uninterrupted IT support to end-users anytime and anywhere using your mobile devices, just as you would in ServiceDesk Plus on the web. The mobile app is designed to allow technicians to provide resolutions to end-users by getting the full picture of the issue at hand, collaborating with other technicians, providing required approvals, obtaining solutions directly from the knowledge base, and conversing with end-users on the mobile app itself. The app even facilitates scanning and managing multiple assets simultaneously. Among other capabilities, it is also a great place to keep track of all announcements.



Here are some of the app’s other features:



● Create, pick up, assign, merge, resolve, and close IT tickets and notify users.
● Track time spent by adding worklogs.
● Add and reply to requests with attachments.
● Utilize day and night mode support.
● Customize the ticket details view with the desired fields.
● Optimize IT service desk KPIs using closure codes and status change comments.
● Monitor IT technician's productivity with the worklog timer under request details.
● Create knowledge base articles with rich-text formatting.
● Leverage multiple login methods, including SAML authentication.
● Execute field and form rules when adding or editing a request.
● Auto-populate the ticket description when users reply to technicians from the app.

カスタマーレビュー・評価

3.7
5つ星
 
1
4つ星
 
1
3つ星
 
0
2つ星
 
1
1つ星
 
0

最新ストアランキングと月間ランキング推移

SaaS helpdesk|ServiceDesk PlusのiPadアプリランキングや、利用者のリアルな声や国内や海外のSNSやインターネットでの人気状況を分析しています。

基本情報

仕様・スペック

対応OS
13.0 以降
容量
218 M
推奨年齢
全年齢
アプリ内課金
更新日
2024/04/01

リリース日
2012/02/10

集客動向・アクティブユーザー分析

オーガニック流入

 

アクティブ率

 

 

※この結果はSaaS helpdesk|ServiceDesk Plusのユーザー解析データに基づいています。

利用者の属性・世代

アプリ解析デモグラフィックデータ(男女年代比率52%)

やられたらやり返す。倍返しだっ!

デモグラフィックデータを元にユーザー層の性別や年齢分布などを考慮して推定しています。

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