アプリオンは、世界のアプリランキングや口コミから、おすすめアプリをまとめている人気アプリ探しサイトです。

Scheduling+ Employee App [iPad]

Scheduling+ Employee Appのおすすめ画像1
Scheduling+ Employee Appのおすすめ画像2
Scheduling+ Employee Appのおすすめ画像3
Scheduling+ Employee Appのおすすめ画像4
Scheduling+ Employee Appのおすすめ画像5
Scheduling+ Employee Appのおすすめ画像6
Scheduling+ Employee Appのおすすめ画像7
Scheduling+ Employee Appのおすすめ画像8
Scheduling+ Employee Appのおすすめ画像9
Scheduling+ Employee Appのおすすめ画像10
<
>

Epicorのビジネスアプリ

「Scheduling+ Employee App」は、Epicorが配信するビジネスアプリです。

ビジネス

このアプリの話題とニュース

  • 新バージョン2.5.0が配信開始。新機能や改善アップデートがされています。


  • 2017年1月25日(水)にiPhoneとiPad両対応のユニバーサルアプリとしてリリース!


最新更新情報

version2.5.0が、2022年4月27日(水)にリリース

Introducing the new S+ In-App Messenger: a secure, fast & intuitive collaboration tool, that allows you and your team to engage in two-way communication in real time using your S+ Employee App for Mobile, without ever having to exchange your personal contact information. This features:

- Creating & sending direct and group messages to your team.
- Viewing and accessing your direct chats. group chats, company & store announcements from the new Messages screen.
- Receiving Push notifications for new messages and announcements, and many more exciting features.

This update also includes the new Notifications screen for system generated notifications.

使い方や遊び方

Scheduling+ is an all-in-one scheduling, time clock and task delegation solution!



Scheduling:



- Save time scheduling with easy drag and drop interface
- View scheduled lunches to prevent stacking
- Stay within your labor budget
- Reduce your overtime costs
- Email and text employee schedules
- Manage time off requests
- Schedule overnight shifts
- Delegate tasks to employees



Time Clock:



- Manage timecards efficiently
- Compare actual versus scheduled hours
- Report missed shifts, late clock-ins, early clock outs, break times, and more
- Access payroll costs for any time period
- Compare actual versus budgeted labor costs
- Save time processing payroll
- Export payroll data for your payroll provider
- Web based - no additional hardware required



Task Delegation:



- Assign employees tasks that automatically populate for them upon login
- View and mark completed from Time Clock
- Both recurring as well as one-time tasks
- Keep up to date on task status within your store(s) easily
- Intelligent task assignment - if an employee isn’t able to perform a task, you can’t assign it
- Ability to print task cards
- Email employee tasks
- Export task to PDF, CSV, and Excel

最新ストアランキングと月間ランキング推移

Scheduling+ Employee AppのiPadアプリランキングや、利用者のリアルな声や国内や海外のSNSやインターネットでの人気状況を分析しています。

基本情報

仕様・スペック

対応OS
12.0 以降
容量
10.3 M
推奨年齢
全年齢
アプリ内課金
更新日
2022/04/27

リリース日
2017/01/25

集客動向・アクティブユーザー分析

オーガニック流入

 

アクティブ率

 

※この結果はScheduling+ Employee Appのユーザー解析データに基づいています。

利用者の属性・世代

アプリ解析デモグラフィックデータ(男女年代比率52%)

チョー気持ちいい!!

デモグラフィックデータを元にユーザー層の性別や年齢分布などを考慮して推定しています。

ネット話題指数

開発会社の配信タイトル

このアプリと同一カテゴリのランキング

アストロシティミニ
セガ
amazon

Epicor のアプリ

Epicor の配信アプリ >

新着おすすめアプリ

新着おすすめアプリ >

注目まとめ

iPadアプリまとめ >